Blogger Tricks

3 Ocak 2010 Pazar

2009 & 2010 & Ben

Klasik konudur, yeni yıl-eski yıl, getirileri ve götürdükleri…

2009 bana çok şey getirdi. Beklemediğim, hatta hayal bile etmediğim derecede güzel geçen bir yıl oldu; nasıl başladı, nasıl bitti aşağıda başlıklar halince sıraladım ve bunların hepsi hala aklımda, hala resimlerine bakarken mutlu olduğum etkinlikler, değişimler…

2009’un benden götürdükleri ve bana verdiği olumsuz hediyeler;

  • Zaman oldu. Yukarıda bahsettiklerimle ilgilenirken bana kalan zamanın azalması oldu.
  • Rahatlığın kaybı oldu. Yani son sınıf olmak ve gelecek kaygısı getirdi bana…
  • Daha sık ve acımasızca eleştirilmek geldi bonus hediye olarak.

Ama 2009 bunları aşabilmem için bana bir “Sabır Taşı” da hediye etti, en sağlamından…

Yani olumsuzluklardan şikayetçi değilim onlarda olmalıydı!

2010NewYear

 

2010!

Şenden özellikle bir şey istemiyorum, 2009’dan da istememiştim. Getirdiklerin ve götürdüklerin kabuldür. Hayat acısıyla tatlısıyla, Hayat! Sen de, ben de bunu biliyoruz. Yine de iyi dileklerimizi eksik etmeyelim.

 

 

Herkese, Herkeslere, Bizlere, Sizlere, Onlara;

İYİ YILLAR // MUTLU YILLAR // BİLİŞİMLİ YILLAR !!!

2 yorum :

2009 yılında güzel başarılar elde etmişsin umarım 2010 yılındada daha fazlasını gerçekleştirirsin.

Yorum Gönder