Blogger Tricks

6 Eylül 2009 Pazar

Microsoft Student Partners seçildim

Benim eğitim yaşamımda bir dönüm noktası var, ÖSS.

Merzifon Anadolu Lisesindeyken, liseye başladığımız anda ÖSS’ye çalışmaya başladık. O zaman aklımda bilgisayar okumak yoktu.

Lise son sınıfa geldik, ÖSS hazırlıkları şiddetlendi, sınav sistemi değişti, benim aklımda hala bilgisayar okumak yoktu. Zaten bir bilgisayarımda yoktu, kullanmayı da bilmiyordum. (Temel düzeyde kullanmayı biliyordum sadece)

ÖSS’ye girdik çıktık, her sayısalcı gibi tıp isterdim başlarda, puanım yetmedi olmadı. Ama benim aklımda bir yerde çok tanışmayı istediğim bilgisayar vardı. Verdiğim en doğru karardır bilgisayar. Tercihlerimde tıp, diş hekimliği ve BÖTE vardı.

Bilgisayarla (gerçek anlamda) tanışmamız üniversiteye başladığım zaman oldu. Bizimkisi ilk görüşte bağlanma. O gün bu gündür ayrılmıyoruz. Bu birliktelik masaüstünden laptopa geçince daha arttı, ayrı geçen zamanlarımız neredeyse olmadı.

İşte bu bilgisayar sevdası ile 2.sınıfta temellerini atıp, 3 sınıfta Bilgisayar ve Teknoloji Kulübünü kurarak, bilgisayarı sosyal hayatıma dahil etmemle devam etti, ediyor.

 image Şimdi ise Microsoft Student Partner seçildim.  (MSP Nedir yazısı için tıklayınız) Bilgisayarla olan bağım daha da arttı ve her MSP seçilen arkadaşım gibi bu sonuca ben de çok mutlu oldum. Bu mutluluğun bir sebebi Ondokuz Mayıs Üniversitesi’nden seçilen ilk MSP olmamdır. Bu sadece benim için değil, benden sonraki dönemlere de iyi bir örnek olacak. Onları da bu tip program ve Imagine Cup gibi yarışmalar hakkında daha çok bilgilendirerek katılmalarını teşvik edeceğim, ve bu da üniversitemizi bilişim asosyalliğinden kurtaracaktır. MSP Başvuru videomda da belirttiğim gibi bu yıl Samsun’da bilişim adına çok etkinlik düzenlemek istiyorum.

Bilgisayarın B’sini bilmeden bu güne gelene kadar üzerimde emeği olan herkese en içten teşekkürlerimi sunarım.

Heyecanımı hangi kelimeler uygun anlatır bilemiyorum şu an. Bu heyecanla, güzel bir yıl, etkinlik dolu bir yıl, aktif bir yıl, sosyal bir yıl diliyorum.

Bu yıl MSP seçilen arkadaşlarım:

İsim Soyisim Üniversite
İBRAHIM ERSOY ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
ATAHAN CEYLAN ANKARA ÜNİVERSİTESİ
HÜSEYIN DURMUŞ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
NAZIF BERAT ATILIM ÜNİVERSİTESİ
NEVZAT YUŞAN BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
DILAN ŞAHIN BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
ARMAĞAN SEMIH GÖÇMEN BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
ALPER ÖZÇETIN BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
ASIL KAAN BOZCUOĞLU BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
ARDA DEVELIOĞLU BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
GÖKTUĞ KAAN ŞENGÜL BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
BAHADIR BÜLBÜL BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
ERDENER ORTAN BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
HALIL AKIN BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
ÖZLEM HANCIOĞLU ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ
KAAN BAŞLI ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
ALPER KOCA ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
GIZEM GÜLŞEN DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
ENGIN YAĞIZ HATAY DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
CANSU SULTAN ÇAKIR DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
İLKAY İLKNUR EGE ÜNİVERSİTESİ
MEHMET CEM YÜCEL EGE ÜNİVERSİTESİ
MERVE BAYRAMUSTA EGE ÜNİVERSİTESİ
İBRAHIM KIVANÇ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
MUSTAFA KAYA ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
ÖMER FARUK ZORLU FATİH ÜNİVERSİTESİ
İBRAHIM RIZA HALLAÇ FIRAT ÜNİVERSİTESİ
SEVIL GÜLEN GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
YASEMIN ÇELIK GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
AYDAN ŞENTÜRK HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
ONUR VAROL İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
HALIL İBRAHIM SÜNTER İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
KEMAL CAN KARA İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
YIĞIT TANER AKÇOK İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
ALP ALTINTÜRK İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
BURAK KANMAZ İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
CENK TÜZÜN İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ
MERİÇ DÖNMEZER İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ
MUSTAFA BAŞAL K.MARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
BUĞRA AYAN KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
MEHMET AYDIN BAHADIR KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
STEFAN KIROF KOÇ ÜNİVERSİTESİ
EREN ATBAŞ KOÇ ÜNİVERSİTESİ
ORHAN YEDIYILDIZ KOÇ ÜNİVERSİTESİ
ABDURRAHMAN KÖKEN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
AHMET YUSUF KIN MARMARA ÜNİVERSİTESİ
İSMAIL ŞEN NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
HACER KÜBRA KÖSE ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
MEHTAP TUZLU ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FILIZ ÖLMEZ PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
DORUK DALÇAM PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
ALP YÜCEBILGIN SABANCI ÜNİVERSİTESİ
AHMET ALI SÜZEN SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
FATIH COŞKUN TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
MUHAMMED MEDENI BAYKAL ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
ALI HAKTAN IŞILAK YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
ALKIM ŞENKAN YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
YUSUF ÖZTÜRK YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
HATICE MERIÇ YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
DURSUN AHMET KELEŞ YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
MEHMET CENGIZ YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EZGI KAYSI YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
GIZEM CANSIN PEKUN DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
OLCAY KUK DOĞU AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
UĞUR KAZDAL BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
SELIM ÖZENÇ OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
BEKIR AYTAÇ AĞMA İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
MUZAFFER ARMAĞAN SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
BURÇ KAAN ŞEN ULUSLARARASI KIBRIS ÜNİVERSİTESİ

 

13 yorum :

hayırlı olsun kübra başarılarının devamını diliyorum..benim kuzenim de bu yıl seçilenler arasında..biliyormusun bende senin gibi bilgisayarı temel düzeyde biliyorum ve bilgisayarla ilgili teferruatlı bi işim olduğu zamanlarda kuzenimden yardım istiyordum ve senin yazını yolladı bana okudum ve bi karar oldım artık bende bilgisayarı hayatıma oturttacağım,,tekrar tebrikler..

Eğer bir kişiye bile yararlı olabildiysem ne mutlu bana! Gerçekten sizin adınıza çok çok sevindim.

İsteyince bir şeyler gerçekten oluyor.
Ayrıca bilgisayardan korkmayın, elinizden geldiğince çok karıştırın, merak etmeyin bilgisayarın başında karıştırarak geçirdiğiniz her dakika size daha çok şey getirerek geri döner. :D

Başarılar diliyorum.. MSP sıfatı gerçekten de önemli bir sıfat, bunu hakederek büyük iş yapmışsınız.. Kuzeyde MSP bulunan bir üniversite daha olması süper oldu!

KTU MSP - M. Aydın Bahadır

Çok Teşekkürler...
Karadeniz Bölgesinde ki MSP sayısnın artması konusunda bende size katılıyorum. :)

Umarım acemi bir MSP olarak bu ünvana layık işler yapabilirim.

Ayrıca Bir ricam var, tebrübeli MSP'ler bizden yardımlarını esirgemesinler. :D :D :D

Bu yıl 19 Mayıs Üni.'de görüşmek ümidiyle :)

Sürprizlerim var ;)

Tabi ki beklerim Samsun'a!

ama nasıl sürprizler?

hayırlısı :) - takipte kalalım ;)

Hayırlı olsun başkan :P Kariyerinde de güzel bir yer edeceğini düşünüyorum bu başlangıcın. Umarım daha iyi yerlere de gelebilirsin. Azmin zaferi diyebiliriz heralde buna. Gerçekten bu alanda yaptığın çalışmalarla bunu hak eden birisin. OMÜ'den bu tür oluşumlara katılan öğrencileri görmek de bizleri mutlu ediyor. Tebrik ediyorum, tekrardan hayırlı olsun diyorum (:

Çok teşekkürler Selim.
Bu MSP ünvanı hepimize çok şey kazandıracak, OMÜ'de ve Samsun'da daha çok etkinlik düzenlemeye çalışacağım ve bilgilerimi her zaman sonuna kadar paylaşmaya çalışacağım. Bencillik yapmak yok. :D

Tekrar teşekkür ederim :D :D :D

hayırlı olsun bir böteli olarak gurur duydum ;) başarılarının devamını dilerim ;)

Teşekkürler Buğra... :)

Yorum Gönder