Blogger Tricks

6 Ocak 2012 Cuma

Yapay Zeka Ders Notları

i-robotBir zamanlar Yapay Zeka dersi almışlığım vardır. Daha öncesinde burada ders için hazırladığım karışık posteri yayınlamıştım. Hard diskte o dosya senin, bu klasör benim dolaşırken rastladım. Bazı şeyleri blogda saklamak, aradığında bulmakta kolay oluyor. Bu sebepten ötürü paylaşıyorum.

Sanırım 2. dönem için hazırladığım ders notuydu bu.

İçerdiği konular;

  • PERCEPTRONLAR
  • PERCEPTRON ÖĞRENME KURALI
  • Geri Yayılımlı Öğrenme (BACK PROPAGATION)
  • GERİ YAYILIM ALGORİTMASININ İŞLEM ADIMLARI
  • GENETİK ALGORİTMALAR
  • KROMOZOMUN ŞİFRELENMESİ (ENCODİM)
  • GEN TAKASI VE MUTASYON
  • EBEVEYN SEÇİMİ
  • KARINCA KOLONİSİ
  • BULANIK MANTIK
  • KÜME İŞLEMLERİ
  • BULANIK İLİŞKİLER

 

KPSS yerine yapay zeka dersi almayı tercih ederim bu ayrı konu tabii ki.

3 yorum :

Hocam omü den selamlar :)ama yaoay zeka 1. bölümü yokmu yada ben bulamadım :)

Ben bu ders notlarını o zaman özellikle bilgisayarda yazmıştım, 2.dönem isteyen çok olunca.

1. dönem için sanırım bilgisayara geçirmedim. yine de harddiske bakayım.

hocam cok tesekkür ederim ellerinize saglık:)atakumdan ciftlikten türkişten bol bol oksijen saygı ve sevgilerimi yolluyorum :)

Yorum Gönder