Blogger Tricks

18 Mayıs 2009 Pazartesi

3. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (OGÜ), BÖTE Güzel olacak sloganıyla yola çıktı.

DSCN0704 Herşey mükemmel oldu. Kusursuz geçen bir organizasyon, dolu dolu 2 gün.

Biz OMU BÖTE 2 gün boyunca hem eğlenceyi hem de öğrenmeyi son noktasında yaşadık.

2 Gün boyunca katıldığım yaklaşık 12 konferans boyunca genel olarak dikkatimi çeken ya da aklımda kalan cümleleri paylaşmak istiyorum.

  • 12 yaşınca program yazabilecek gençler yetiştirebilmek
  • k12 seviyesinde programcılık
  • BÖTE’den kariyer geliştirme (Öğretmenlik – Teknik Alan – Eğitim Teknolojisi – Akademik)
  • BÖTE ders programında 1.sınıf tanıma başlangıç yılıdır. 2.Sınıf alışma,3sınıf proje ama 4.sınıf ne yapacağım?
  • e-okul, e-öğrenme, e-eğitim
  • Dijital yerliler ve dijital göçmenler
  • Analog ve Dijital nedir? Analog elinizdeki bardak, dijital ise kağıda yazılan bardak’tır.
  • Mezunlar paneli – ( Tez – Eğitek – Özel Sektör )
  • Öğrenci Paneli ( İngilizce – Matematik – Fizik )
  • Öğretmenlerin Öğretmeni

Genel olarak girdiğim konferanslardan elde ettiğim başlıkları sıraladım.

Bu kurultay bize öyle farklı bakış açısı kazandırdı ve hepimizde çok büyük değişikliklere yol açtı. Şu an kelimelerin yetmediği bir noktadayım ne yazılır ne anlatılır, yaşanması gereken bir kurultaydı.

Neden yaşanması gerekn bir kurultay? WebSakini’nin de yazdığım bir yazı vardı; Üniversite ve öğrenciler + farklar… 

Kurultayda gerçekten sorumlu, bölümüne hakim, adam gibi BÖTE’li gördüm. Onları gördükçe ve o ortamda bulundukça kendimi daha BÖTE’li, daha sorumlu, daha öğretmenlerin öğretmeni hisstettim.

Bölümümün sorunları, artılarını, eksilerini gördüm, konuştum, tartıştım.

Umudumuzunu gelecekte olduğunu biliyorum. Geleceğimizin de BÖTE’de olduğunu farkettim.

6 yorum :

Okuduğum yazılara ve konuşulanlara göre güzel bir kurultay olmuş (: Böte öğrencisinin önünü görmesi açısından verimli bir etkinlik olduğunu düşünüyorum. Umarım kurultayda aldığınız bilgiler yaşantınıza yön verecek türden bilgilere dönüşür.

Gerçekten çok önemli, çok değerli bir kurultaydı!

Bir konferansta hocanın dediği gibi 40 kitap okusam bu kadar bilgi elde edemezdim.

Kurultayda çekilen videolar elimize geçince okulda güzel bir şeyler yapmayı planlıyoruz.

çok sharp bi kurultaydı valla :D

İlk defa katıdığım böte kurultayı çok güzel geçti. Özellikle öğrenci paneli, mezunlar paneli ve Aytaç hocanın konuşması harikaydı.

Öğrenci kurultayını beğendiğinize sevindim.Benim için heyecanlı geçen bir paneldi.

Evet mezunlar paneli de gerçekten çok güzel ve bilgilendiriciydi.

Aytaç Hoca'nın güzelce dinlerken birden kendimi ayakta alkışlarken buldum. Çok güzel, eğlenceli ve hayran bırakan bir enerjisi ve konuşması var.

Merhabalar, Ankara Üniversitesi olarak bizde kurultaydaydık.Kurultay gerçekten güzeldi.Seminerler ve paneller gerçekten bizim yapabileceklerimize ışık tuttu.4. Kurultay Odtü de hepinizi Ankara ya da bekleriz.

Yorum Gönder