Blogger Tricks

1 Mart 2009 Pazar

Websakini'nden Teknoloji'ye Kız Bakışı'na

Blog değiştirirken eski blogumda yazı dizisi olarak kullanmak istediğim bir kaç konu vardı.

ASP.NET Günlüğüm. Bu konuya bu blogumda da devam edeceğim. Orada IIS ve Apache nin anlaşamadığını söylemiştim. IIS'i kapatarak sorunumu çözdüm. Apache kullanarak hazırlamam gereken proje ödevim bitince bu sorununm tamamen çözülmüş oldu.

Yine bu günlerde teknoloji'de neler yapıyorum:

Bu aralar videolara daldım. Seminer, webiner, teknolojik eğitim ne kadar video varsa (kota dahilinde) izlemeye çalıştım. Seminerlere ne kadar yerinde katılamıyor olsam da yinede onları izleyebiliyor olmak çok güzel. Tavsiye ederim... :D

Yaklaşık bir ay sonra Üniversitemiz de yönetim kurulu başkanı olduğum Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü tarafından düzenlenen gnctrkcll ve Microsoft işbirliğiyle "Gençsen Geleceksin" Türkiye Teknoloji Turu'nun duyurularını yapmaya başladık.  Bu etkiniği hazırlarken şunu farkettim. Etkinlik hazırlamak çok eğlenceli, duyuruları yapmak bile.
Bu yüzden blogla da tam ilgilenemedim. Okul açılınca daha fazla teknoloji blog yazısı yazabileceğim.. :D :D

0 yorum :

Yorum Gönder