Blogger Tricks

24 Mart 2009 Salı

Artık bir eğitim gönüllüsüyüm...

BÖTE ders programında yer alan  Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi kapsamında TEGV’de Eğitim Gönüllüsü olmaya karar verdim. Buradaki amacım sadece ders değil. Eğitim adına bir şeyler yapmak istemişimdir şimdiye kadar, ama zaman bulamamıştım. Bu kez uygun zaman ve koşulları sağlayarak Eğitim gönüllüsü olmaya karar verdim. Samsundaki eğitim parkına yaptığım başvurarak ilk olarak tanıtım toplantısına katıldım. Gerçekten çok güzel geçti. Keşke daha erken buraya gelseydim! :S

Bir sonraki gün ise iletişim eğitimine katıldım. Yaklaşık 40 kişilik bir gruptuk ve iletişim eğitimi kapsamında 2 oyun oynadık. Çok eğlenceli, tam bir grup çalışması, grup çalışmasında yapılanlar yapılamayanlar, kördüğüm J , afiş tasarımı, iletişim konuları. Gerçekten çok güzel bir eğitimdi, benim içi çok yararlı oldu. İletişim eğitimi, gerçekten farklı bir bakış açısı getirdi bana. Eğitimlerimi tamamladığımda bende bir gönüllü olarak etkinliklere katılabileceğim. O zamanı merakla bekliyorum. Alanım bilgisayar olduğu için özellikle bilgisayar ile ilgili etkinliklere katılmayı, o konuda insanlara yardımcı olabilmeyi, bilgisayarın sadece oyun ya da sohbet amaçlı kullanılmadığını anlatabileceğim zamanı merakla bekliyorum. ..

0 yorum :

Yorum Gönder