Blogger Tricks

25 Mart 2009 Çarşamba

Windows Media Player iyi misin?

Windows media player ile hep kavga ediyoruz. Uğraşıyorum sorun çıkmaması için ama o beni anlamıyor. Eski sorunlarımı bir kenara bırakarak 1 ay önce tekrar WMP kullanmaya karar verdim. Bilgisayarımdaki tüm şarkıların olduğu kitaplıktan dinleyeceğim müziği seçiyorum rasgele modunu açıyorum ama yaklaşık 2 saat sonra liste döngüye giriyor. Kitaplıkta çok fazla sayıda şarkı olmasına rağmen bir süre sonra aynı şarkıları çalmaya başlıyor. WMP'ın yapısından kaynaklanıyor olabilir. Ama, programlama dili ile uğraşan bir yazılımcı adayı olarak listeden random olarak seçilmesi gereken (bence tabiki) şarkıların neden bir süre sonra döngüye girdiğini anlamış değilim. Demek ki benim düşündüğümden farklı bir yapısı var. Neyse listeden başka bir şarkıyı seçip bu döngüden kurtulma zamanıdır...

0 yorum :

Yorum Gönder