Blogger Tricks

27 Mayıs 2009 Çarşamba

dikili ağacım olsun & carbongrove.com

Teknoloji konusunda sınır tanımayayım, oturduğum yerden ağaç dikeyim, şu Dünya’da bir dikili ağacım olsun dedim. Duydum ki http://www.carbongrove.com da 6 haftadan fazla süre ile bir ağaç yetiştirirsem Microsoft benim adıma bir ağaç dikecekmiş. Ne kadar süre oldu bilmiyorum ama her hafta e-posta kutuma bir link gönderdiler, ona tıkladıkça ağacım büyüdü. Ama tabi ki bu site sadece Internet Explorer’da açılabiliyor.

Neyse işte ağacımın son hali;

carbongrove 

Ve Microsoft’un bana gönderdiği teşekkür mesajı;

Thanks for helping the environment, and thanks for using Carbon Grove.


Thanks to everyone who planted a tree in the Carbon Grove and watched it grow for more than six weeks. As a reward for your efforts, Internet Explorer is planting a REAL tree in a REAL forest on your behalf in association with American Forests—a worldwide environmental tree planting non-profit. This year American Forests will be planting 3.2 million new trees from Alaska to West Virginia and from Cameroon to Peru in over 35 ecosystem restoration projects worldwide. Microsoft is proud to have supported this program and
we couldn’t have done it without you.  Thanks again for your actions to help restore the environment and for using Internet Explorer.

Alaska’dan West Virginia’ya ve Cameroon’dan Peru’ya kadar 3.2 Milyon ağaç dikmişler.

Nereye diktikleri beni pek ilgilendirmiyor açıkçası. HPIM1685Önemli olan ağaç dikmiş olmak. Örneğin geçenlerde yine böyle ağaç dikelim ama bu kez gerçek dünyada dedik ve 1. OMÜ Ağaçlandırma Bayramı’na katılarak Üniversitemiz kampüsü içerinde bir alana ağaç diktik. Artık OMÜ’de 3 tane dikili ağacım var. Bir kiraz, bir elma, diğerinin adına bakmadım. Mezun olduktan sonra tekrar yolumuz oraya düşerse, “bu ağacıda ben dikmiştim” derim artık. :)

0 yorum :

Yorum Gönder