Blogger Tricks

10 Mayıs 2009 Pazar

Bu aralar neler var?

Son zamanlarda uğraştığım etkinliklerden bahsedeğim bu kez. Gerçekten etkinlikleri yazmayalı biriktiler.

BBBÖ (Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor) Eğitmeni oluktan sonraki ilk işimiz Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü ile bu projeyi birlikte çalışmasını sağlamak oldu. Konu ile ilgili yetkili birimlerde konuştuk ve önümüzdeki akademik yıl içerisinde Üniversitemizde BBBÖ ve BTK işbirliğiyle eğitim verebileceğiz. Bu konuda benim hem eğitmen, hem de kulübün başıda olmamın büyük etkisi var tabiki. :)

DSCN0469

Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi OMÜ’de Live@Edu programı uygulanmaya başladı. Bu program kapsamında @oposta.omu.edu.tr uzantılı hesaplarımızı aldık ve hala alamayan OMÜ’lülere ulaşıp nasıl yapılacağını anlatıyorum.

balon

Benim içim yine en önemli konulardan birisi olan 3. Ulusal BÖTE Kurultayı 16 -17 Mayıs’ta Eskişehir Osmangazi Üniversitesi’nde yapılacak. Bizde Samsun’dan yaklaşık 28 kişilik bir grup olarak katılacağız. Biz OMÜ BÖTE olarak ilk defa kurultaya katılacağımız için çok heyecanlıyız. Ayrıca Kurultayda yapılacak Öğreni Paneli’nde konuşmacı olacağım için ben biraz daha fazla heyecanlıyım. :)

botekurultay

Unutmadan E.Altuğ YILMAZ Hocamın blogunda yapmış olduğum birkaç yorumdan dolayı Flash CS3 Kitabı kazandım. LINK

Bunların haricinde dolu dolu geçen bir vize haftası ve proje teslim dönemi atlattım. Bu gün son sınava da girerek, sınav koşusunu sonlandırdım.

MS yazokulu başvuruları vardı bir de! Bu programa da başvurdum, ama gönder butonuna basmak benim için gerçekten zor oldu! Çünkü bilgisayar ile ilgilenmeye başladığımda ne kulüp kurmayı, ne de kendimi bu kadar ilerletebileceğimi düşünmemiştim. Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü’nü kurulduktan sonra gerçekten güzel işler yaptım ve kulüp üyelerimizle birlikte çok daha güzel işler yapacağız. Şimdi burada girimşicilik ve getirilerini anlatmayayım, o da başka bir yazıya kalsın!

1 yorum :

ilginç..bayanlar bu konuyu sevmezdi oysa :)

Yorum Gönder