Blogger Tricks

30 Ağustos 2009 Pazar

Video işleme programları yaptı yapacağını!

Video hazırlama, düzenleme güzel iştir, oyun yapmak kadar zevkli.  Tabii ki programlar sorun çıkarmadıkları sürece…

Kulüp için tanıtım videosu hazırlamaya karar verdim. Başıma gelenler;

Windows 7 de Windows Movie Maker varsayılan olarak gelmiyormuş. Yeni çıkan Windows Live Movie Maker’ı indirdim. Ama Live Movie Makerda eskisindeki timeline (zaman çizelgesini) kaldırmışlar daho doğrusu değiştirmişler. Yeni hali ile ben istediğim gibi saniyelere hakim olamadım, bu sebeple Live Movie Maker’dan vazgeçtim. Aslında eski Movie Maker’ı ne çok severdim.

imageSonra baktım olmuyor, anlaşamadık Live ile, Ulead Video Studio 11 Plus deneme sürümü kurdum. Güzelce resimleri yerleştirip, efektleri ayarladıktan sonra yayınlama aşamasında (rendering) %20 lere geldiğinde

unable to load the library” hatası alıyorum.

Bu sorun geçiş efektlerinden kaynaklanıyormuş. Ben her resim arasına bir efekt koymuştum. Sorun çıkaran efekti bulup değişirdim. Problem kalmadı.

Tabii benim bunu fark etmem 1 saatimi aldı, tek tek hatalı efektleri falan bulmak büyük sabır ister.

Video işleme programları ile genelde iyi anlaşırım ama bu günlerde biraz sinirliler bana sanırım!

3 yorum :

Buradan video işleme ile ilgili temel bilgilere ulaşılabilir. Bilişim işinde bir konuyu deneme yanılma yerine bir kaynaktan öğrenmek, çok vakit kazandırıyor.

evet, haklısınız kaynaktan öğrenmek daha çok zaman kazandırır.
İşte bu benim kötü huyum, bir programı illa karıştırarak öğreneceğim. kaynak kullanarak öğrendiğim program sayılıdır. Bu kötü ve zaman harcayan alışkanlıktan kurtulamıyorum.

Kübra emin ol doğru yapıyorsun, programı karıştırarak öğrendiğin şeyleri kolay kolay unutmuyorsun :)

Proshow Producer programını kullanıyorum ben bu tip işlerde. Gayet başarılı bir program. Kendi efektleri falan çok harika. Tavsiye ederim.

Yorum Gönder