Blogger Tricks

10 Ağustos 2009 Pazartesi

BBBÖ TRT’de

Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor projesinden çok fazla bahsediyorum. Eğitmen olmam bunun 1. sebebi tabi ki. 7-8 Haziran tarihlerinde yapılan Koordinasyon toplantısında çekilen bölüm aşağıdaki videoda;

http://www.ajanspress.com.tr/video_stream/tv/001-9398540.wmv

Çekimler Microsoft ofiste yapılmıştı. Laboratuvarda yapılan çekimde çok gülmüştük. Güzel geçen bir toplantı ve güzel geçen 2 gündü.

b3ö_1 b3ö_2 b3ö_3 b3ö_4 b3ö_5

 

 

 

 

 

http://www.bilenlerbilmeyenlerebilgisayarogretiyor.net

3 yorum :

Aslında güzel bir proje ama biz fazla ilgilenmediğimiz için ve bunu fazlaca gördüğümüz için artık böğk durumuna geliyor :p Ama bu kadar ilgili olduğun için seni tebrik etmek lazım.

/* Bu arada siteye her girişte blograzzi tıngırtısı şifre, kullanıcı adı falan istiyor. Ziyaretçiyi rahatsız ediyor ki şifre falan girenler de olabilir yani (: Bilginize.. Burayı okuduktan sonra siliniz (: */

Fazlaca görünüz projeyi çünkü bir topluma hizmet uygulamarı dersinde bazı arkadaşlar eğitmen oldu orada gördünüz, bir de biz eğitmenler blogda bunu çok yazdık, çizdik. bu yazıyı yazarken de fark ettim çokça yazdığımı. :D Ama Bu TRT çekimi sebebiyle Microsoft'un lablarına girmekte güzeldi. "Allah'ım bize de öyle laboratuvar da çalışma imkanı nasip et!" :D :D :D :D :D

Ben projenin içinde olduğum için çok seviyorum bu projeyi ve severek çalışıyorum. Tavsiye ederim.

Blograzzi olayına gelince o nerden çıktı anlamadım. blograzzi üyesi olan başka bloglarda da gördüm onu. önce blograzzi eklentisi vardı blogda onu kaldırdım yine geçmedi. bir ara kodları iyice taramak lazım, ama eğer nasıl kaldırabileceğimi biliyorsanız yardımcı olursanız sevinirim.

blograzzi zımbırtısı sanırım düzeldi, sebebi widget değil, blog listemde blograzzi favorilerimin de olmasıymış. onu listeden kaldırınca düzeldi.

Gün gelir belki birine lazım olur diye yazayım buraya da. :)

Yorum Gönder