Blogger Tricks

27 Eylül 2010 Pazartesi

Weblog: Serzenişler üzerine…

Blog web günlüğü anlamına geliyor bildiğimiz gibi, biraz da günlük modunda takılalım. :)

Sevgili Weblog;

Üniversite boyunca ve özellikle son yılda yaptığım çalışmaları zaten biliyorsun weblogcum. Okul bitti bildiğin üzere. Artı eğitim fakültesi mezunu olarak KPSS’ye bende girdim. Tarih 10 Temmuz 2010.

Sonra ÖYP başvuruları başladı. Temmuz ayı içerisinde 3-4 yeni açılan üniversiteye giderek başvurumu yaptım ama dil puanım başvurumun kabul edilmesi için yeterli olmadı. Temmuz ayı da başvuru sonuçlarını beklemekle geçti.

The_ExamAğustos oldu KPSS sonuçları açıklandı. Sonuçlar açıklanana kadar yine bekledik. Sonuçlar açıklandı atama yapılabilmesi için taban puanların yayınlanmasını bekledik. Taban puanlar yayınlandı. 1 Hafta uğraştık tercih yaptık. İdealistliğimiz var ya Türkiye’nin herhangi yerinde bir eğitim kurumunda öğretmenlik yapabilirim dedik. KPSS kopya iddaları çıktı. Tercihleri yaptık ve beklemeye koyulduk. Tam atama yapılmadan önceki gün, mesai saatleri bitiminde atamalar ertelendi haberlerini okuduk. Yine şimdi ne olacak diye beklemeye başladık. Bir süre sonra KPSS’de kopya iddaları idaa olmaktan çıktı ve sınav ertelendi. Sınav ertelendi haberi gelene kadar yine bekledik. Bu arada boş durmayalım dedik. Ücretli Öğretmenliğe başvurduk. Sonuçların açıklanmasını bekledik. Haftada 1 gün ile bir okula Bilişim Teknolojileri dersine görevlendirildik. KPSS Eğitim Bilimleri sınavına çalışmaya başladık. Yeni sınav tarihinin açıklanmasını bekledik. Sınav tarihi açıklandı. 31 Ekim 2010. Şimdi ise KPSS Genel kültür- genel yetenek sınavı da çalıntı idaaları ortaya atıldı. Bir yandan sınava çalışmaya çalışırken bir yandan haberleri takip ediyoruz. Şimdi ise sınav tarihini bekliyoruz. 

Sevgili weblog; artık buna bir mezunun dramı mı dersin, yoksa iki yüz bin mezunun dramı mı dersin bu da sana kalmış. Elimizden sadece çalışmak ve beklemek geliyor. Durumumuz bu. Bu bekleme süreci, sınav stresinin tekrar başlaması ne kadar üniversite mezunu ve psikoloji dersi almış olsak da bizi yıprattı.

Bir gün de Bilişim Teknolojileri Öğretmenliği nasıldır? diye bir yazı yazacağım.

Bir de bana çok yöneltilen bir soruyu cevaplamak isterim. Neden özel sektörde başvuruda bulunmadın? Sen aktif bir öğrenciydin.

  1. Eğitim fakültesi mezunu olduğum için
  2. İş başvurusu konusunda yeterli bilgi ve deneyime sahip olmadığım için
  3. Karadeniz dışına çıkmayı pek düşünmediğim için.
  4. Teknik bilgi olarak yeterli düzeyde olmadığım için

Evet üniversiteden elimde sadece diploma mezun olmadım. Bir çok yeterlilik de kazandım ama yine de daha yapılabilecek çok şey vardı. Bu kazandığım deneyimleri kullanabilmek ümidiyle. :)

Sevgili weblog seni de aksattığım için üzgünüm. Bol bol tıklanman dileğiyle…

Bilişimli Günler!

7 yorum :

ah ah ömrümüz beklemekle geçti kübraaa :(

daha nereye kadar dayanabilecez bu strese bende çok merak ediyorum...

Şu an itibariyle 2 ay kadar daha stresli günler olacak önümüzde. Çok güzel moral verdim dimi :)

süper süper! alıştık artık diyecem de, insan strese alışabilir mi? :S

Ben de şaşırdım ücretliye başladığını duyunca hocam açıkcası. "İdealist kız" görüntüsü oluştuğu için herkesin gözünde böyle sorular normaldir (: Umarım ilerleyen zamanlarda o görüntünün hakkını verirsiniz diyelim (:

Bu arada tasarım da daha iç açıcı olmuş (:

ücretliye gidişim de ayrı bir komedi de onu buradan anlatmayayım. :))

iş konusunda ben çok takılmıyorum da arkadaşlar çok takılıyorlar, neden kpss diye. Ama özel sektörde o kadar kolay değil. Çalışmak istediğim alanda henuz yeterli bilgiye sahip değilim. onun da zamanı gelir bir gün. :))

tasarım konusunda teşekkürler, bikaç ufak değişiklik daha yapacağım sanırım.

sabır+kararlılık=mutluluk

Yorum Gönder