Blogger Tricks

23 Kasım 2010 Salı

MSP’ler hakkındaki yaygın önyargılar

 

MSP’ler hakkındaki yaygın önyargılar

Yukarıdaki video çok yerinde olmuş. Buna benzer sorular zamanında bana da çok soruldu. Şöyle bir geçmiş dosyaları karıştırırken bunu da yazayım dedim.

En komiği MSP nedir? Ne iş yapacaksın sen şimdi? Ne kadar maaş alıyosun? Bu sıralar ki favori sorum ise Sen Microsoft’ta çalışmıyor muydun şimdi niye ayrıldın? Gülüp geçiyorum şimdi. MSP olmak güzel bir fırsat ve deneyimdi.

Direk sonuca bağlayacağım;

Elinize geçen fırsatları değerlendirebilme imkanınız varsa kaçırmayın…

1 yorum :

önyargı diye bahsedilenlerin dürüstçe gözden geçirildiğinde aslında o kadar da yanlış olmadığı, haklılık paylarının olduğu görülebilir. örneğin "linux'u işi bilenler kullanır" klasiğinin bir önyargı olduğunu iddia edenler vardır ki gerçekten de linuxu işi bilenler kullanır. linux severler inkar etmez. zaten işibildiklerinden kullanırlar. ürkütücü konsol ekranından sitem edilir. kimileri önyargı der ama yanlış değildir. doğrudur. fakat konsolu ne kadar görmek isterseniz o kadar görürsünüz. daha fazla değil.

msp olmadım ama msp'ler bana göre de en fazla çaylak birer organizatördürler. ya da en iyimiser ifadeyle pazarlamacı adayı. ne yaptıklarını kendileri bile açıklayamazken hele.. güzel bir deneyim olabilir, keyifli olabilir sözüm yok ona. ama keyifli olması değnekçilik yapmıyor olduklarını göstermez.


videnun sonunda "haha linux won" diye bitirilerek laf atıldığı için linux'tan girdim. maksadım elma/armut kıyaslamak değil.

Yorum Gönder