Blogger Tricks

12 Mart 2010 Cuma

Bıraktıklarım…

Heyecanla başladığım üniversite hayatımın sonuna yaklaşırken, geride bıraktıklarımla Güzel bir üniversite yaşamı geçirdiğimi düşünüyorum.

Bu yıl daha hareketli başlamıştım ama bir kısmını artık alt sınıflara devretmenin vakti geldiğini düşünerek, bazılarını bıraktım.

Öncelikle part-time olarak çalıştığım Uzaktan Eğitim Merkezi’nden ayrıldım. Çalıştığım sürece kazandıklarım;

Uzaktan eğitim sistemi, aynı anda binlerce öğrenciye internet üzerinden ulaşılabilen, DSCN0930 ama çok kişiye birden ulaşıyor olmanın da zorlukları olan, ağır bir sorumluluk getiren bir sistem. Bu sistem bir süre görev almış olmak çok büyük katkı sağladı. Hem proje yönetimi açısından hem de eğitim&bilgisayar birlikte aynı ortamda olmasından dolayı. Bir bilgisayarcı olduğum kadar bir eğitimciyim. Bunu orada bir kez daha hissettim.

Bir sonraki ayrılık BÖTE Konsey oldu. Bu yıl Kulübümü temsilen katılacaktım ama DSCN0604artık bu tip organizasyonlarda alt sınıfların deneyim kazanması gerektiğine karar vererek, Bu  işlemini de onlara devrettim. Geçen yıl BÖTE Kurultayı sonunda Üniversite temsilcileri ile toplandığımızda çok güzel fikirler ortaya atılmıştı. Bu yıl toplanacak olan Konsey’inde bu fikirleri geliştirerek bölümümüz adına güzel sonuçlar alacağından eminim.

Ve şimdilik son ayrılığım ise Kulüp oluyor. Büyük bir heyecan ve istekle kurduğumuz DSCN0539 OMU Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü Başkanlığı’nı da üniversite kulüplerinin resmi seçim dönemine kadar yavaş yavaş devrediyorum. Bu kulübün bana kattığı çok fazla şey oldu. Bu yüzden bu ortamdan kopuyor olmanın verdiği üzüntünün yanı sıra, yeni gelen arkadaşlarıma da (eğer kazandırabildiysem) yeni bakış açıları vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Kulüpte yaşadığımız sorunlarımızdan birisi ve en önemlisi olan resmi işlemleri çözmek çok zor olmuştu benim için. Onların bu zorluğu benim kadar yaşamaması için, deneyimleri seçim sürecine kadar aktarmaya çalışacağım ve şu anda hazırlanması süren etkinlikler hariç kulüpteki aktif işlemleri de onlara devrediyorum.

Şimdilik bu kadar. Bu arada OMU Atakum Kampüsü Eğitim Fakültesi’nin bazı bölümleri seneye merkez kampüste olacakmış diye bir söylenti geziyor yine…. Bu Üniversite efsanesinin gerçekleşeceği günü merakla bekliyorum. :)

Bilişimli Günler!!!

0 yorum :

Yorum Gönder