Blogger Tricks

2 Mart 2010 Salı

aklıma takıldı…

Uyarı: Yazının belirli bir konusu bulunmamaktadır.

Aklıma takıldı, bu günlerde ne yapıyoruz yazayım dedim. Fark ettim ki en son MSP Toplantısından sonra bir yazı girmemişim. Kendisi 2. toplantımız olup, yine çok güzel geçmişti. Katılamadığım bazı bölümler için ne kadar üzgün olsam da…

Aklıma takıldı, bu günlerde hangi programlar çıkıyor, neler indiriyorum diye, yazayım dedim. Office 2010 çıkacak bu yıl. Beta’sı çıktığı zaman kurmuştum bilgisayarıma. Çok kullanışlı ve rahat bir kullanımı var. Yine burada arada bir anlatacağım güzel özellikler gelmiş.

Aklıma takıldı; Visual Studio 2010’uda yazmadan geçmeyeyim dedim. Ama bu kez ben değil, bu ufaklık anlatsın dedim;

Aklıma takıldı; 2. dönem için kulübünüz ne yapıyor dediler, yazayım dedim. 2.dönem için planlar devam ediyor. Bir süredir üzerinde çalışıyoruz. Etkinlik ayarlıyoruz, bizden kaynaklanmayan sebeplerden iptal oluyor, sonra başka bir şeyler çıkıyor derken, planlar yavaş yavaş son halini alıyor. 2.dönem umarım güzel geçecek.

Tabii ki, yeni dönem de başladı, Lost’un deyişiyle “Beginning of the End”. 4.sınıfın son dönemine de girmiş bulunuyorum. Mezuniyet havası esiyor buralarda…

Aklıma takılmışken 4. Ulusal BÖTE Öğrenci Kurultayı ile ilgili de yazayım. Bu yıl ALES sınavına denk gelmesinden dolayı üniversitemiz 4.sınıfları olarak bu organizasyona katılamıyoruz ve bundan dolayı çok üzgünüz. Ama bizim yerimize ve bizi temsilen alt sınıflardaki arkadaşlarımız katılacaklar. Geçen yıl (3. Kurultay’da) yaşadığımız heyecanı onlara aktarabilmiş olmaktan dolayı çok memnunum.

Bu yazıyı okurken alttaki parçayı dinleyebilirsiniz.


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

0 yorum :

Yorum Gönder