Blogger Tricks

23 Ekim 2011 Pazar

22 ekim Bilişim Teknolojileri öğretmenleri eylemi

22 Ekim Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri eylemi

22 Ekim 2011 Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri Eylemi
Bilişim Teknolojileri öğretmenleri sorunlarını burada yazmıştım. Bu kez zümremiz toplandı ve Ankara’da Milli Eğitim Bakanlığı önünde bir eylem düzenlediler. Umarım Uygun bir düzenleme olur da, tekrar böyle durumlara gerek kalmaz.
Bunun yanında BilgisayarBilisim.Net üzerinde Bilişim Teknolojileri öğretmenleri derneği kurma çalışmaları var.

Bilgisayar Öğretmenlerinin Bilgisayarbilisim.net’te başlattıkları, dernek kurma çalışmalarından haberiniz var mı?

Geçenlerde Okan Bayülgen Muhabbet kralı programında atanamayan öğretmenleri konuk etti. Programa #bilisimdegelecekvar tagı ile bizde bilişim teknolojileri öğretmenlerinin sorunlarını gönderdik ve programda okundu.
http://tvarsivi.com/player.php?y=22&z=2011-10-21%2001:08:00 adresinde o bölümü izleyebilirsiniz.
Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri haberlerinden bu yazılık bu kadar. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle mutlu kalın…

2 yorum :

Dernekleşme çabalarına ilk etapta tam destek vermeye hazırdım fakat işlerin pek yürümediğini gördüğüm için şu anda sadece manevi destek vermeyi düşünüyorum. Kurulabilirse üye olmayı şimdilik düşünmüyorum. Zaten Aralık'ta askere gideceğim. Ben gelene kadar biraz yol alsınlar bakalım :D

Sayın blog söneticisi öncelikle paylaşımlarınız için teşekkür ederiz.Ekibimiz reklam rehber olarak paylaşımlarınızı çok dikkat çekici bulduk başarılarınızın devamını dileriz.

Yorum Gönder