Blogger Tricks

12 Eylül 2009 Cumartesi

Bu Blogun Hakkımda kısmı eksik!

Merhaba;

Samsun gibi güzel bir şehrin güzel üniversitesi olan Ondokuz Mayıs Üniversitesi’nin sahil kenarında ve şehre daha yakın olan kampüsündeki (Atakum Kampüsü Eğitim Fakültesi) Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü 4.Sınıf Öğrencisiyim.

Bilgisayarı başucu kitabı kullanan, üniversitemizdeki bilişim asosyalliğini görmüş, buna bir son verelim diyerek Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü’nü kuran, bilgisayarı açmadan günü akşam edemeyen, onu da geçtim, tüm iletişimini internet üzerinde sağlayan, twitter, friendfeed, facebook, blog, del.icio.us,lastfm gibi sitelerin en aktif kullanıcılarından, ve yazılımı da bir o kadar çok seven, öğrenci olmaktan mutlu bir öğrenciyim.

Gönüllük konusunda sınır tanımadan çalışan Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor Eğitmeni ve bölümümden ve kulübümden yaklaşık 45 kişiyi BBBÖ Eğitmeni olması için ikna etmiş, BBBÖ tanıtım çalışmalarına devam eden,  TEGV’de eğitim gönüllüsü aynı zamanda Samsun Gençlik Meclisi’nde kulübümün temsilcisiyim.

Çok meraklı, soru sorma da arşivi çok geniş, sürekli öğrenen, meraklı olduğu kadar araştırmacı, sorumlu bir öğrenciyim ( ya da öyle düşünüyorum :) ). 

Kodları, kodların arasında kaybolmayı, programlama mantığını, mantığı oluşturmayı, geliştirme ortamlarını, Visual Studio ve arkadaşlarını çok seven, Expression Studio apartmanın Blend, Web, Desing, Encoder katlarını tek tek gezen, heyecanlı, enerjik, teknolojik bir insanım.

Bir de tüm bunların yanında 2009/2010 dönemi Microsoft Student Partner seçildim.

Bu anti resmi CV’min sonuna gelirken benim için bu kalbi kadar temiz sayfası ayıran Blogger’a çok teşekkürler!!!

3 yorum :

Çalışmalarınız ve başarılarınızın devamını dileriz. Yalnız, bu arada Türkçemizi yanlış kullanmamaya özen gösterin. Örneğin, "Anti resmi CV" yerine "gayriresmî özgeçmiş" diyebilirsiniz?

Teşekkürler, aslında dikkat ederim yazılarıma ama bu kez gözden kaçmış.

sayfanız güzel olmuş....

Yorum Gönder