Blogger Tricks

7 Haziran 2009 Pazar

MİM nedir?

Web 2.0 dan bahsettim, teknolojiden bahsettim, internetten bahsettim, bloglardan bahsettim, bu sayede blog açan bir çok arkadaşım oldu. Şimdi ise sıra MİM’de…

MİM Nedir?

TeknolojiFordwarddır, ne düşünüyorsundur, bu konuda seninde düşüncelerini merak ediyorumdur, elim sendedir, hadi bu konu hakkında ne düşünüyoruz hep birlikte yazalımdır.

Yani bir konu ile ilgili düşündüklerini ya da sorulan soruyu blogunda yazarak, düşüncelerini merak ettiğin arkadaşlarını mimlemektir. Arkadaşların da konu ile ilgili fikirlerini bloglarında yazarlar ve diğer arkadaşlarını mimlerler, bu böyle gider.

Baktım bizim OMÜ BÖTE’den bir çok arkadaşımın blogu var artık, ve bazen benzer konuları blog ve yorumlarımızda tartışıyoruz, paylaşıyoruz. O zaman mimleme olayına geçme vaktimiz gelmiştir. Ve aynı zamanda bu blog açan arkadaşlarımızı biraz da bloglara yorum bırakmaya özendirmek gerekli…

Böylece Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü olarak yapmak istediğimiz ama yer ve zaman problemi yüzünden yapamadığımız “Bilişimde 5 çayı” ya da “Teknolojik Sohbet” lerimizi internet üzerinden, bloglarımızdan, web 2.0 teknolojisini kullanarak, bizim gibi bilgisayarcılara yakışır şekilde yapabiliriz.

Şimdi mim nedir anlattığımıza göre; önümüzde de tatil olduğuna göre( yani bol bol zamanımız olduğuna göre); bekleyin arkadaşlar mimler her an gelebilir!!!

Technorati Etiketleri: ,

1 yorum :

mimle mimleyelim mimlesinler e haydi mim....:)

Yorum Gönder