Blogger Tricks

15 Şubat 2009 Pazar

Yeni Blog, Yine Blog....

Ne zamandır kendi alan adımla bir blog açmayı istiyorum ama şimdilik host ve domain gibi işlemlerle uğraşmaya vaktim yok. Bu yüzden yine Blogger kullanarak kubrakose.blogspot.com açtım. Blogumun teması teknolojiye kız bakışı, (kuş bakışı gibi oldu biraz)... Neden böyle bir tema? Kızlar teknolojiden, bilgisayardan, yazılımdan, donanımdan anlamaz derler ya buna biraz tepkili olduğumdan... :D
Peki diğer blogum websakini unutulacak mı? Websakini; Web'deki İlk adımlarıma yönelikti; neredeyse 7 ay oldu ve artık adımları attım, yürümeye başlamalı, bu yürüyüşün başı da kendi ismimle bir blog açmak olmalı diye düşünerek yola çıktım. Websakini kalacak ama oraya daha yazı girmeyebilirim, buradan devam edeceğim. Kısa süre içinde şu anda kullandığım blogger temsında da gerekli düzenlemeleri yapacağım. Kolay gelsin bana!!!

2 yorum :

Hayırlı olsun (: Takipteyim (:

Teşekkürler...

Tüm blog okuyucularına (blog yazarları adına) küçük bir notum var.
Yazılar ile ilgili yorumlarınızı bırakırsanız, konuyu tartışma, inceleme, bilgilendirme, eleştirme yapabiliriz. Yazılarımızda bunlara göre şekillenir.

Yorum Gönder