Blogger Tricks

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Tekrar Merhaba

Yazmayalı uzun zaman oldu. Bu zaman zarfında neler neler oldu. SSSSSS şeklinde uzan bir dizi sınavı atlattım. Değişik tercih dönemlerinden Technorati Etiketleri: bilişim teknolojileri,bilişim tekn.,bilişim,böte,btciler...
geçtim. 4 yıllık üniversite hayatımda çekmediğim kadar stres çektim. KPSS, ÜDS ve ALES’e teşekkür ediyorum buradan. 3-4 kez öğretmenlik tercihi yaptım. Hala beklemedeyim. Bakalım ne olacak.



Bu yılın en güzel yanı ise ücretli öğretmen olarak çalıştığım okul oldu. Ciddi anlamda tecrübe kazandım. Şunu iddia edebilirim ki öğretmenlik adına okulda hiçbir şey öğrenmemişiz. Onu yaşamak çok ayrı bir olay. Özellikle öğrenciler sizi de seviyorsa, daha bir neşeli geçiyor. En yaramazından, en sorumlusuna kadar hepsi çok tatlıydı ve şekillenmesi gereken bir hamurdu. Bir de evrak işleri bölümü var tabi. Sınıf rehber öğretmenliği ve kulüp rehber öğretmenliği de yaptım. Öğrenci öğretmen gibiydim.

Bilişim teknolojileri dersine genel bir değerlendirme yaparsam;

İlköğretim 6,7 ve 8. sınıf Bilişim Teknolojileri dersi seçmeli olarak veriliyor. Öğrencilerin ilk bakışta bilgisayar kullanmayı bildiğini sanabilirsiniz. Ben öyle sanmıştım. Ama bilmiyorlar. Hepsi çok iyi oyun oynuyor. Ama en basitinden bir araştırma ödevini flash disklerine kaydedemiyorlar. Bilgisayarda herhangi bir ödev hazırlayamıyorlar. Bunun sebebi derslerin seçmeli olması ve ders saatinin azaltılması tabi. Bilişim Teknolojileri öğretmenlerinin sorunları bunlar.

Bu yıl için yapılacak çok değerlendirme var, artık bir başka yazıya.

Bilişimle kalın…

0 yorum :

Yorum Gönder