Blogger Tricks

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Beni Dahil Et & TBD Genç Samsun

image

Samsun’da Samsun Valiliği tarafından daha önce başlatılmış ve Başbakanlıkça örnek proje seçilen başta şehit aileleri olmak üzere anne ve babası veya her ikisi hayatta olmayan çocuklara yönelik hazırlanan ‘Yalnız Değilsiniz’ projesi kapsamında yapılan çalışmalar sonucu; ‘Dijital Dünyaya Beni de Dahil Et’ projesi 26.04.2010 Pazartesi günü saat 11.00'de Valilik toplantı Salonu'nda protokol imza töreni ile hayata gerçekleştirildi.

Bu projede ‘Yalnız Değilsiniz’ projesi ile belirlenen çocuklarımıza bilgisayar ulaştırmaya çalışacağız.

Bu kez projemiz sosyal sorumluluktan daha fazlası, Tüketici sosyal sorumluluğu…

Yeni bilgisayar alırken eski bilgisayarını bağışlayarak bu tüketiciler böylelikle projeye katkıda bulunmuş olacaklar.

 UJ7O86NM

Peki bu projeye yine nasıl bulaştım?

Beni Dahil Et, proje ortaklarından birisi olan Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şube olarak bu proje içerisindeyiz. TBD Genç Samsun olarak, bağışlanan bilgisayarların kontrolü ve bakımı ile ilgilenen taraf biziz. (Benim ilk sosyal sorumluluk projem değil ama) TBD Genç Samsun olarak bizim ilk projemiz olmasından ve projenin bize kattığı güzelliğinden dolayı heyecanlıyız.

Bundan sonra ne yapacağız?

Bundan sonra öncelik projeyi duyurmak ve tanıtmak tabii ki. Burada kişisel kullanıcılardan ricamız eski bilgisayarlarını bu projeye bağışlaması, üniversite bilişim kulüplerinden ise ricamız, zamanında çok yaptığımız kitap toplama gibi kampanyaların, bilgisayar parçaları toplama şeklide düzenlenmesi ile bu projeye bağışlanmasını sağlama ya da bizimle konu ile ilgili irtibata geçmesini sağlamak.

Bu adresten bana e-posta ile ulaşabilirsiniz.

Bilişimle büyüyen çocuklarımıza, bilgisayar ulaştırabilmek umuduyla…

http://benidahilet.org

0 yorum :

Yorum Gönder