Blogger Tricks

4 Temmuz 2009 Cumartesi

Blogger olmak ya da olmamak iste bütün mesele bu!

Bir dönemin daha sonuna geldik, okul bitti, yaz geldi, boş zamanlarımız artı güzel güzel ne güzel!!!

Daha fazla saçmalamadan konumuza gelelim. Bu yıl bir çok güzel etkinlikte bulundum ve bunların bazılarında payım olduğu için çok mutluyum. (bknz:Blog Arşivi)

Bu yıl OMU’den bir çok arkadaşım kendi bloglarını açtılar, birer blogger oldular. OMU’den Sesler bölümünde görebileceğiniz gibi bu 10 kişiyi tebrik ediyorum. Bir kaç kişiye özellikle blog açmalarını tavsiye etmiştim. Ve onlara aşağıdaki linkleri önerdim;

Blogspot vs. Blogcu mu soruları için;

Sonuç olarak internette bir şeyler yazmaktan bilgilerinizi paylaşmaktan korkmayın! Hangi alanda iyiseniz; (film, kitap,resim,müzik,spor vb.) o konu ile ilgili sizde bilgilerinizi paylaşın! Blogger olmak ya da olmamak! İşte bütün mesele bu!!!

Not: OMU BÖTE’den olup da bloguna daha önce rastlamamış olduğum arkadaşların bloglarına link vermedim. Lütfen buraya bir yorum bırakın, siz de OMU’lu bloggerlar grubuna katılın…

Technorati Etiketleri: ,,,,

1 yorum :

Videoda anlatılanlara katılmayan blogcu yoktur herhalde.

Yorum Gönder