Blogger Tricks

16 Nisan 2009 Perşembe

Son haberler, etkinlikler, gelişmeler…

İnternet Dünyasında Neler Oldu?

FriendFeed Türkçe oldu, güzel oldu. Internet üzerinde ff kısaltmasıyla görülen, düne kadar ingilizce kullandığımız, kullanıcıların diğer sitelerdeki kullanıcı hesaplarının akışlarını tek bir kaynaktan takip edebildiğimiz FriendFeed… (Bu gidişle Twitter’da Türkçe olur, o da daha güzel olur…:D :D )

Cep telefonları üzerinde kullanılan tarayıcılarla ulaşılabilen site sayısı artmış ben görmeyeli. En son ağustos ayında kullandığım cepten internete bağlanma olayını bu günlerde tekrar denedim ve ulaşabildiğim site sayısının artmış olduğunu gördüm. Önceden Facebook, Google kullanabilirken; şimdi Wikipedi, Ekşisözlük, Hotmail, Gmail, Yahoomail, Twitter, Facebook, Google, (hatta bu blog) vb. telefon üzerinden ulaşabiliyorum. Teknoloji süper bişey.

Ama cepten internet kullanmaya başladığım ilk günlerde Hotmail erişiminde problem yaşadım, telefondan olduğunu düşünürken, dün Hotmail Beta şeklinde sayfa görüntülendi. Bu gün ise Beta yazmıyor artık. Betadan son sürüme geçişteki bu hız takdire değer…

Etkinliklerde Neler oldu?

Samsun’da TEGV Bölgesel Gönüllü Toplantısı yapıldı. :) (11 Nisan)

 

Bilenler Bilmeyenlere Bilgisayar Öğretiyor Eğitmen Eğitimini tamamladım. :) (12 Nisan)GetAttachment10

 

İstanbul’da katılmak istediğim ama katılamadığım Ineta Next Hit yapıldı.(11 – 12 Nisan)

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Bafra Meslek Yüksek Okulu Bilgisayar Bölümü tarafından düzenlenen OMU Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü’nün desteğiyle Linux-Pardus Konferansı yapıldı. (15 Nisan)

DSCN0328

 

Dünya’yı değiştirmek için işte sana fırsat!

Imagine Cup Finalleri var sırada… Yerinde izlemeyi çok isterdim, (hatta yarışmacı olarak katılmayı da çok isterdim), ama iyi ki internet var, internet üzerinden izleyebileceğim… (izledikten sonra ayrıntılı bir yazı gelecek.. :D ) (17 Nisan)

IC09_poster_OneWorld_GPB 2

0 yorum :

Yorum Gönder