Blogger Tricks

16 Kasım 2012 Cuma

Yeni Bir İş

Yeni bir aşk yeni bir işakademikBirimler
Yine gülecek bir neden lazım
Yeni bir haber yeni bir kader
Bunlar için bana şans lazım
Yeni bir duruş yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bir hayat gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım

Uzun bir aradan sonra Sertap Erener – Kendime yeni bir ben lazım ile giriş yapalım. 2 yıl süren KPSS maratonu ve ücretli öğretmenlik serüvenim son bulmuş ve bu süreç yine bana çok deneyim ve bilgi kazandırmış bulunmaktadır. KPSS yanında boş geçmediğim ALES sonucunda aldığım puan kendini hatırlattı ve Yeni bir iş kısmında etkili oldu. Sonuçta şu anda Sinop Üniversitesi’ne bağlı bir yüksek okulda Öğretim Görevlisiyim.  Yeni bir iş aslında bana hayalimdeki iş oldu. Üniversitede çalışmak ya da bilişim teknolojilerinde daha ayrıntılı konularda ders verebilecek olmak benim için çok değerliydi.

Ne diyelim, Hayırlı Olsun :) Sanırım ilerleyen zamanlarda blogum daha aktif olacak, çeşitli sınav soruları-sunumlar-çalışmalar yayınlamayı düşünüyorum. Umarım yararlı olur.

5 yorum :

galiba öğretim görevlisi olmak için 2 yıl iş deneyimi isteniyor. Benim ALES puanı iyi olmasına rağmen maalesef 2 yıl iş deneyimini dolduramadığım için başvuramıyorum...

Başarılar :)

Teşekkürler,
Resmi olarak çalışmışlığım var, bunların haricinde, üniversite iken part time iş - MSP deneyimi - Dernek - Kulüp çalışmaları bir çok deneyimim de var. Bunların bana çok katkısı oldu.

Hayırlı olsun..Aktif bir blog evet...kesinlikle..

Uzun süredir günlüğünüzü okumuyordum, dersleri görünce fark ettim yazıyı okuyunca da "hayırlı olsun" demek istedim. Meslek hayatınızda başarılar dilerim. İyi bir eğitmen olacağınız şimdiden belli öğretmenim.

Yorum Gönder