Blogger Tricks

22 Ekim 2009 Perşembe

OMÜ Bilişim Günleri

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü olarak Samsun’daki bilişim etkinlikleri adına açılışı yaptık. Aşağıda programı yazayım sonra etkinlik üzerinde konuşmaya devam edelim.

bilisim gunleri (OMU BTK)

19 Ekim 2009
10:00 - Bilişim Sergisi Açılışı (OMÜ BÖTE öğrencileri tarafından hazırlanan projelerin tanıtılması)
11:00 - BÖTE Tanıtım Programı
12:00 - Öğle Arası
13:00 - Microsoft Certificied Application Developer | SOA Danışmanı
Gökhan Öztopuz
Konu;
Web Temelleri
Web servisleri
Ajax örnekleri
Azure
Bulut Bilişimi

20 Ekim 2009
Microsoft Regional Director, MEA | INETA Turkey Lead | Silverlight MVP
Daron YÖNDEM
10.30-12.00 WPF ile 3D animasyonlar
13.00-14.30 LINQ ile veritabanı erişimi
15.00-17.00 Silverlight

Son 1.5 yıldır katıldığım/düzenlediğim her etkinlik bana çok güzel ve paha biçilemez manevi hediyeler bırakarak gitti.

Her birinde ayrı ayrı bilgi ve deneyim kazandım ve anlatamayacağım kadar güzel geçen etkinlikler oldular. Bu kez Sayın Daron Yöndem’e çok çok teşekkürlerimi sunarım. Daha önce bir kaç etkinlikte, ve webinerlerinde kendisini dinlemiştim ama bu kez düzenlediğimiz bir etkinlikte kendisini ağırlamaktan çok mutlu olduk.

Etkinlik sırasında bir çok video çektik bunlarda düzenlendikçe yayınlayacağım tabii ki! Daron Hoca’nın seminerinde hepimiz öyle dinlemişiz ki bu bölümde az fotoğraf çekmişiz, neyse ki elimizde seminer videoları var, düzenleyince onlarda gelecek.

OMÜ BÖTE öğrencileri tarafından hazırlanan projelerden görüntüler alınarak hazırlanmış bir kaç videodan birisi;

Bilişim Günleri düzenlerimde BBBÖ’yü unuturmuyum? Tabii ki hayır!!

Bilişim Günlerinde katılan herkese gerçekten çok çok teşekkürler…

1 yorum :

merhaba güzel bir blog olmuş.tebrik ederim.benim sizden bir ricam olacaktı.blogunuzda bana link verebilir misiniz?
bloguma göz atmak isterseniz : http://bilissim.blogspot.com
cevabınızı bekliyorum

Yorum Gönder